15 dec

Hur länge ska man behöva vara sjuk egentligen. Har varit dålig nu i 1 1/2 vecka o jag börjar tröttna.....Det är betydligt bättre på dagarna och jag kan nu prata ordentligt men hostan på nätterna blir jag galen på, sover skit dåligt =/ Aja nu har jag fullt upp fram till jul, jag är inte ledig en enda dag. Men som tur va så fixade jag o mamma nästan alla julklappar i tisdags, bara lite smågrejer kvar som jag får fixa nån dag. På lördag är det utgång med jobbet o det ska bli jätte skoj, vore kul om jag kunde må prima tills dess men det tvivlar jag på. Håller tummarna iallafall, nu måste jag göra mig klar o dra iväg till jobbet, det blir en lång dag idag....puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0