21 dec

Igår va nog den längsta dagen på länge. 08.15 hade alla Interportare julfrukost på Bellini där det bjöds på gröt och skinkmackor, hur mysigt som helst. Sen började jag jobba kl 10.00 och slutade 22.00, snacka om att jag va trött när jag kom hem. Det va julklappskväll så hela gallerian va öppen till 22. Mamma hade varit här med julskinka så jag käkade det innan jag stupade i säng...

Nu sitter jag o käkar frukost. Ska försöka åka in lite tidigare o handla mat innan jag börjar, orkar nog inte med det efter jobbet. Sen kanske det blir julklappsmys med Tompa ikväll =)

Dom sägar att snön inte kommer vara kvar på julafton o det gillas inte så jag håller tummarna för att det blir en vit och fin jul! Bilden är från Trysil 08 o då va det ingen brist på snö minsann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0