22 Dec

Uppe tidigt denna morgon för jag börjar kl 09.00. Sitter o käkar skinksmörgås till frukost o det är ljuvligt gott. Är på väldigt bra humör idag, Tompa o jag bytte julklappar igår o gissa vad jag fick? En bärbar dator =) Kan ju inte vara annat än glad. Från början skulle vi bara köpa billiga julklappar, typ 500 spänn, sen blev det en tusenlapp o sen hade vi ingen gräns längre...? Lite dyrt med en dator kan jag tycka men fan va glad jag blev, haha! Tusen tack älskling. O inte nog med det, jag fick även en silverring, en burk nutella och en stor polkagrisklubba, haha, knas....Jag får visa bilder imorrn för nu måste jag snart dra. Ikväll kommer svärföräldrarna hit på lite gröt o skinksmörgås, blir nog jätte mysigt.

Hej så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0