Julafton

Julafton va lika mysig som alltid. Först va vi hos mormor o morfar där vi käkade julmat, bytte julklappar o kollade på Kalle Anka. Sen drog jag o Koffe vidare till Farmor o Farfar där vi bytte lite mer julklappar, käkade lite mer mat och spelade TP hela kvällen lång. Vi va hemma ca 01.00 så det blev en sen men riktigt rolig kväll.


Koffe & Edwin

Rasse fick vara tomte hos mormor o morfar
 
Jag o Ella

TP Spelande
  
Här är en del av mina julklappar: En bärbar dator, en plattång, en zumbabox, två parfymer, lite träningskläder, en stor ljuslykta, vantar o lite presentkort. Fick även lite fler saker som inte är med på bild: två silveringar, ett armband, en berlock, lite strumpor, godis o annat smått o gott. Tackar min pojkvänn, familj och underbara släkt för alla fina saker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0