Fredag!

Klockan ringde 05.45 imorse o det va inte lätt att ta sig ur sängen kan jag säga! Jag skulle börja jobba 06.30 hos pappa! Det har varit ganska lite jobb på Kappahl dom senaste veckorna så lite extra pengar är aldrig fel! Jag ska jobba två dagar nästa vecka också!

Nu sitter jag o käkar lite "mellis" Jag måste få nåt i magen innan jag drar iväg på dans! Ett glas smootie och en knäckemacka med keso fick det bli! Emma tipsade mig om att man kunde ha lite citronpeppar på keson för att få godare smak o det va ett super bra tips! Tack Emma! Det smakar mycket godare!

Annars blir det nog en lugn fredagkväll framför tv med lite gott godis (jag som har väntat hela veckan på att det ska bli fredag så jag får äta godis, haha)

Jag fick ett jätte fint halsband på posten igår förresten, 98kr med frakt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst blir det riktigt gott med lite citronpeppar :)

2011-02-20 @ 19:53:54
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0