Fredag!

Igår blev det gymmet i två timmar med Arazu! Vi körde inte så mycket styrka utan vi sprang på löpbandet i 30 min, sen crosstrainern i 20 min o sen tränade vi massa mage! Grymt bra gjort! Sen tog vi på oss varsin ansiktsmask och satte oss i bastun, så himla skönt! O vi va nästan helt själva! Efter en riktigt bra insats gick vi till Ica och köpte med oss lite mat, vi gjorde en super god sallad o sen blev det slö på soffan framför sällskapsresan!

 

Idag ska jag jobba kväll så jag börjar kl 16.00 och jobbar till stängning! Känns väl sådär en fredagkväll men jag har jobbat dåligt den här veckan så jag måste ju passa på när jag väl får tider! Jag skulle ha dansat innan jobbet också men det blev inställt så jag funderar på om jag ska baka en kladdkaka ellet nåt och ta med mig till jobbet? För att fördriva tiden lite? hehe, vi får väl se?


Kommentarer
Postat av: Goranmonica

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-09-08 @ 08:20:39
URL: http://goranmonica.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0