Inte riktigt som jag tänkt mig?

Idag hade jag klockan på 8 för kl 9 ska jag möta Arazu för lite gym innan det är dax att dra till jobbet! Men självklart vaknar jag innan klokan ringer, jag gör det jämt! Det spelar ingen roll vilken tid jag ställer klockan på? Jag vaknade kvart över 7 o kunde inte sova längre? Nu sitter jag o käkar lite frukost men jag insåg att det är slut på nyttigheterna i kylen så jag måste handla lite ikväll! Det blev en knäckemacka med skinka, grönt te o så lite risgrynsgröt (inte för att det är nyttigt utan för att det är väldigt gott) haha!

Igår skulle jag ju shoppa jeans på Gina Tricot men dom va inte alls lika fina i verkligheten som dom va på nätet, jag vill ju att dom ska vara sådär jätte mörk blåa o det va dom väl men inte riktigt som jag hade tänkt mig? Så det blev ett par svarta byxor från bikbok istället, inte heller vad jag hade tänkt mig, haha =)

Ne nu måste jag fixa det sista o sen dra mot hallsberg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0