Kcal

Sist när vi va på gymmet så funderade jag på det här med kalorier? Vi körde 30 min ganska hårt på Crosstrainern o brännde bara ca 250 kalorier! (löpbandet brukar vara ungefär samma) En stor Marabou chokladkaka innehåller 1060 kalorier (en ruta ca 38 kcal) så för att springa bort en hel chokladkaka måste du springa i över 2 timmar?! Det är ju helt sjukt! Inte konsigt att man lägger på sig några extra kilon för att man äter mycket godis, du har ju omöjligt tiden att träna bort allt onyttigt du äter?

Aja nog om det, jag blir snart knäpp i huvudet om jag ska tänka så om allt jag äter! Nu ska jag snart iväg till jobbet, det blir en lång dag men jag är ledig i helgen så jag får se fram emot det!


Sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0