Måndag!

Jag vaknade vid halv nio imorse när Tompa insåg att han hade försovit sig! Mobilen hade lagt av under natten, antagligen dåligt batteri så klockan hade inte ringt! Jag gick upp, käkade frukost o drog iväg till pappas jobb o städade lite! Kom hem, böt om o sen blev det gymmet med Arazu! Jag tycker faktiskt vi är grymt duktigt som kommer iväg till gymmet så ofta! Det trodde jag aldrig för nån månad sen...Men det ger resultat också o det känns skit kul!

Nu har jag käkat, städat upp lite och slängt i en tvätt i maskinen! Jag tänkte bara slöa en stund framför tvn innan jag drar till mamma en sväng! Tompa skulle jobba över ganska sent lät det som o då blir jag rastlös direkt så jag tänkte dra till mamma o födriva tiden!

Jag gick en snabb sväng på stan igår innan dansen o provade lite jumpsuits på HM, Bok Bok och Gina men alla tre va sådär? På HM hade dom bara fått in en modell i butik som va linne upptill o jag vill nog helst ha med lite ärmar? Den på Bik Bok va super super snygg, men också som ett linne med bara band över en axel! Men hittar jag ingen bättre så kanske det får bli Bik Bok modellen iallafall? Jag har beställt en från HM som ska komma nästa vecka så vi får se hur den sitter först? Jag hoppas den är lika fin på som den är i mitt huvud?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0