Söndag!

Usch söndagar är alltid så långtråkiga! Jag har precis kommit hem från dansen, vilket ändå va ganska kul! Jag hade ju privatlektion med Sandra i förra veckan o då gjorde vi en helt ny dans till mig och idag har jag finslipat o ändrat lite som jag inte va helt 100 på sist! Så nu känns dansen kanon bra, jag behöver bara öva, öva, öva!

Igår drog jag, Tompa o Micke iväg till Kina Muren o käkade buffe =) lika gott som alltid! Sen köpte vi med lite godis på vägen hem o åkte till Jocke o såg på film! Vi kollade på Due Date, roligaste filmen på jätte länge! Har ni inte sett den? så se den!!!

Nu ska jag duscha o sen är det Solsidan o Big Brother som gäller! Jag älskade Big Brother förr när det gick så jag måste kolla nu också! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0