Tisdag!

Aj aj aj....min träningsvärk är 20 gånger värre idag så nåt gym blir det nog inte! Jag får ta det lugnt så jag kan gå på Zumban ikväll! Nu sitter jag o käkar lite frukost, testade keso på mackan men jag vet inte om det va så gott? det smakade ju typ ingenting, det va bara ganska salt? Men det ska ju vara nyttigt o rikt på protein så jag kanske får ge det nån mer chans! Till det lite smootie och grönt te!

Nu blir det snart att åka till pappas jobb o städa så jag har det gjort! Sen fick jag se att tvätthögen på toan hade växt så jag måste nog ta tag i den?


Kommentarer
Postat av: Emma

Om du har lite purjolök eller citronpeppar på keson kommer det smaka mumma :) Om du gillar det vill säga :)

2011-02-15 @ 21:43:23
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för tipset emma, jag ska testa det =)

2011-02-16 @ 10:24:37
URL: http://sssandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0