Torsdag!

Torsdag idag o jag ska iväg o jobba eftermiddag! Nu har jag precis käkat frukost o ska snart börja göra mig i ordning! Jag jobbar till 18.15 o sen tänkte jag svänga förbi gymmet innan jag åker hem, så det blir en ganska sen ikväll iallafall!

Jag kom o tänka på en grej imorse: Trots att jag har sovmorgon så vaknar jag alltid mellan 8-9 varje dag nu mera! Jag sover betydligt bättre sen jag började träna o ändrade kosten lite! Jag vaknar sällan på nätterna utan jag sover som en stock till klockan är ca halv nio! Vilket är jätte skönt för förr gick jag alltid upp varje natt för att gå på toa eller dricka vatten! Eller så kunde jag ligga vaken jätte länge o det kändes som jag aldrig somnade! Nu är jag utvilad nästan varje morgon när jag vaknar =)

Igår kväll kollade vi på en jätte mysig film, eller jag kollade för Tompa somnade efter halva filmen! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0