Torsdag!

Igår hade jag en super bra dag med Kim o Arazu! Det började med att jag va tvungen att åka o jobba på dan, vilket inte va planerat? Jag jobbade till tre o brudarna gick runt på Marieberg under tiden! När jag hade slutat så drog vi till Ikea o käkade kötbullar, 16,- det är ju sjukt billigt! Sen drog va hem till Arazu o vilade maten innan vi drog till Allehallen för att gymma, bada o basta! Så skönt så skönt....Efter det gick vi till Ica o köpte käk! Kim gjorde nån pasta/pesta sallad som va grymt god! Sen va vi båda mätta o trötta så då blev det bara lite slö framför tvn innan det va dax att dra sig hemåt! Det måste vi snart göra om tjejer, gym, bad o bastu va helt kanon =)

Nu är det jobb som gäller hela dagen, jag jobbar 11-20.15! Inviger min nya skjorta från gina idag, ihop med mina nya höga byxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0