Trött...

Åh jag skulle igentligen vilja sova längre idag, men jag ska möta upp Arazu på gymmet kl 10.00 så det är bara att pallra sig ur sängen! Vi tänkte gymma o sen basta lite! Ikväll blir det partaj med Mija och Petra o sen utgång skulle jag tro,det kommer nog bli jätte kul! Men vad ska jag ha på mig? o hur ska jag göra med håret? Jag orkar inte bry mig just nu känner jag, är alldeles för trött! Inspirationen kommer väl till eftermiddagen får vi hoppas! Men jag tycker inte jag har så mycket "fest" snygga kläder? Lite mer party klänningar skulle inte vara helt fel i min garderob!

Aja gymmet va det...vi hörs!


Party systrarna (Stockholm i sommras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0