Äntligen ledig!

Jag har precis kommit hem från jobbet och fått i mig lite kvällsmat. Jag hade frallor kvar från imorse så det fick bli det! Tänkte jag skulle gå en kvällspromenad nu men om jag väntar en stund så får jag sällskap av Tompa o Linda, det är ju roligare än att gå själv. Nu har jag två lediga dagar att se fram emot o det känns toppen. Vi hade tänkt att åka till kolmården imorgon men vi får se va det blir? är det kanon väder så nöjer jag mig med att bara ligga vid sjön  =)

Just nu sitter jag i mina nya jeanshorts och försöker "gå in" dom lite. Jag visste inte vad jag skulle ta för storlek, 38 satt gansk löst o 36 ganska tight men det blev 36, jeans brukar alltid töja sig massor så jag hoppas på det! Dom är iallafall super snygga! (snyggare på än på bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0