Jobb jobb jobb

Jobb jobb jobb är det som gäller nu! Jag hinner knappt med nåt annat. I tisdags kväll drog jag till Arazu o sov över hos henne. Onsdag va min enda lediga dag denna vecka så vi passade på att åka till Harge och bada. Det va hur skönt som helst o bruna blev vi, jag va tvungen att köpa after sun dagen efter för det hettade överallt på kroppen, kunde nästan tro att jag skulle brinna upp?



Idag jobbade jag till 15 sen va jag hos optikern på synundersökning. Jag har ju glasögon som jag ALDRIG använder så jag har bestämt mig för att skaffa linser. Hoppas det funkar bra. Sen tände jag grillen och fixade mat när jag kom hem, dammsög lägenheten lite snabbt o nu har jag precis duschat. Hann även med en sväng till macken där jag hyrde film och köpte godis så snart tänkte jag bädda ner mig på soffan!

Sen är det jobb som gäller hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0