Mina lediga dar

Nu är mina två lediga dagar över o det har gått alldeles för fort. I torsdags tänkte vi först åka till Kolmården men det blev en tripp till sthlm istället. Tompa, Jag o Linda drog dit o shoppade lite. Tompa fick med sig massa fiskar hem o jag köpte, en träningströja, vikter att sätta på fötter eller handleder, ett halsband och en ring.



Igår började jag dagen med en löprunda i min nya tröja =) Funkade skit bra, haha! Sen va det storstädning som gällde, vi dammade, dammsög, torkade golv, tvättade m.m. så nu är det jätte fint i lägenheten. Jag hann med en snabbis till frisören också, bara toppade mig innan vi drog till Glottra sjön för lite bad o grillning. Jätte kul.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0