Onsdag!

Det åskade igår, o hemskt va det! Jag åkte till Arazu vid fem på eftermiddag o hann räkna tio blixtar innan jag va framme, men sen klarnade det upp och sluta åska, tills det började på kvällen igen, shit va det small, helt sjukt! Sen hörde jag brandkåren så jag gissa att åskan slog ner någonstans? Otäckt!

Dom hade ringt mig från jobbet igår och jag ringde tillbaka två gånger men fick inget svar! Chefen hade tydligen lagt till en tid åt mig så jag skulle ha jobbat igår men han hade glömt säga till =/ Inte så lätt för mig o veta? Vi ska kolla schemat lite då o då ifall han ändrar nåt o jag tyckte jag hade gjort det nyligen men tydligen inte? Dom löste det iallafall så det va ingen fara!

Nu har jag precis käkat frukost o ska iväg o städa på pappas jobb, det är väl i stort sett det som jag har planerat idag! Sen får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0