Söndag!

Jag är ledig idag och fyra dagar framåt, det känns kanon skönt! Jag kommer säkert få jobba arslet av mig efter midsommar så jag passar på att njuta av mina lediga dagar innan dess! Jag hoppas på kanon väder hela veckan så jag kan åka till sjön eller hitta på nåt annat skoj!

Idag blir det lite sol o bad på terassen, polen är kanon där ute för annars kan man knappt ligga där, det blir stekhett o lä! Plus att jag köpte ett litet parasoll så man kan få lite skugga också! Perfekt! Sen till kvällen blir det middag hos Tompas föräldrar, och sist Big Brother finalen...det ska bli sjukt spännande! Jag håller på Peter!

Sen måste jag ta o boka en dejt med mina brudar! Förhoppningsvis till nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0