Fredag!

Gårdagen va helt kanon! Först va jag och mamma på Loka Brunn över dagen o hade det jätte skönt! Vi blev inpackade i lera, fick massage och sen ett bubbelbad med nån olja i, hur skönt som helst! Det blev även en hel del bubbelpool, bastu o massa annat skönt! Vi kom hem vid sex o då va det dax att göra mig iordning för att gå ut med två jobbarkompisar! Vi käkade jätte god mat på Hellas och sen blev det Harrys! Tanken va att vi skulle till Strömpis men när vi kom dit va det as lång kö o det va fullt så dom släppte bara in folk när andra gick ut o vi insåg då att vi aldrig skulle komma in där så vi drog till Harrys istället! Jag har aldrig varit på Harrys o jag förstod nästan varför, haha! Men musiken o sällskapet va bra iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0