Fredag!

Äntligen fredag och jag är ledig, det känns jätte skönt! Jag betalade räkningarna nyss o det va inte alls kul? Idag tänkte jag åka på dans o försöka träna lite, vi får se hur det går? Jag är inte helt 100 i halsen på nätterna men jag har varit dålig i tre veckor nu o jag måste verkligen träna på tävlingsdansen, jag får snart panik! Kvällen kommer bli lugn för jag börjar jobba kl 08.00 imorgon så det blir nog lite godis o mys framför tvn bara!

Igår lämnade jag tillbaka ett par byxor som jag köpte på jobbet förra veckan. Byxorna va jätte snygga men jag hade ingenting att ha till o jag kände mig bara tjock o ful i dom så jag bytte mot en vit blus istället! Kan väl vara snygg till ett par ljusa jeans/shorts i sommar? 



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0