Måndag!

Idag har jag varit ledig men haft fullt upp med städning hela dagen! Först på pappas jobb och sen lägenheten! Det känns som att vi städar jämt, jag fattar inte hur vi lyckas stöka till så hela tiden! Usch, hade jag råd så skulle jag lugnt ha städhjälp för jag avskyr att städa! Nu sitter jag o väntar på att Big Brother ska börja så jag kan kolla på den o sen gå o lägga mig! Skulle gärna krypa ner i sängen nu...jag ska jobba hos pappa imorgon så jag måste gå upp tidigt =/

Det känns iallafall som jag börjar bli bättre i halsen! Jag har fortfarande lite hosta på kvällarna men annars känns det bättre! Jag ska försöka hålla mig lugn en vecka till så kan jag förhoppningsvis börja träna ordentligt igen nästa vecka! Har inte tränat på snart 3 veckor så jag börjar bli rastlös nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0