Måndag!

Jag va hos mamma en sväng på eftermiddagen och sydde danskläder! Dom måste ju vara klara tills på lördag för då är det tävlingsdax! Det ska bli jätte kul förutom att det suger o vara sjuk just nu, jag skulle behöva träna stenhårt på min dans istället för att ligga på soffan! Jag vill inte riskera att jag blir sämre till helgen så det är nog bara att ta det lugnt som gäller, men eftersom dansen är ganska ny så känns det inte riktigt helt hundra? aja jag tänkter iallafall göra mitt bästa, som alltid!

Jag lånade hem lite filmer av pappa förut så jag har nåt att kolla på imorgon! Jag har ju sett våra filmer snart hundra gånger så jag behövde lite nytt! För jag antar att morgondagen kommer se ungefär likadan ut =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0