Löpning 08.00

Klockan ringde 07.00 men jag snoozade till 07.20 sen va det dax att gå upp! Jag skulle möta Arazu på gymmet vid 08.00 men jag fick med mig Arazu på lite löpning istället, vi hade ju varit på gymmet två dagar i rad så det va kul att göra nåt annat!

Jag laddade ner "löparappen" till min Iphone för nån dag sen som jag testad idag! Då får man upp en karta vart man har sprungit, hur långt man har sprungit och hur lång tid det tog, ganska kul! Vi sprang spåret i Hallsberg två rundor vilket blev 4.6km! Sen gick vi ett vara efter det så det blir yttligare 2km till! Bra jobbat måste jag säga! Det är jätte skönt att springa sådär tidigt på morgonen, innan värmen hinner komma, det är så friskt o skönt!


Nu har jag precis uppdaterat mig på gårdagens avsnitt av Big Brother så nu ska jag städa lite o sen gå iväg för att hämta Raja o gå en långpromenad! Vi ska vara hundvakt nu i en hel vecka för Tompas föräldrar åker till Turkiet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0