Onsdag!

Jag har en ny favorit låt...as bra, den kommer poppas hos Arazu på lördag =)

Pitbull Ft. Ne-Yo - Give Me Everything (Tonight)


Idag har jag hela dagen fullspäckad! Jag sitter o käkar frukost nu o sen blir det hundpromenad, gymmet, hundpromenad, klippa o slinga Rasses hår o sist löpning med Mija! Det får väl räcka för idag iallafall! Haha, morgondagen ser ungefär likadan ut: Städa på pappas jobb, ducsha o göra min iordning, Cheescake hos Arazu kl 17.00 o sen Club 700 med jobbet kl 20.00! Men jag har hellre massor att göra än ingenting =)

Fick tyvärr ingen prick på tävlingen, vi va bara 16 st...lite surt =/ Men nu är det ju sommaruppehåll så då ska jag träna stenhårt o finslipa min dans! Längtar redan till nästa tävling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0