Sol =)

Jag jobbade till 13.15 idag o sen va det raka vägen hem, på med bikinin och ut i solen! Jag älskar att ligga ute, det är super skönt! Men det blir väldigt varmt så jag skulle behöva en pool så jag kan svalka mig emellanåt! Den vi hade förra sommarn har ju gått sönder =/ Senare tog jag o Tompa en promenad till kiosken o köpte varsin glass o sen vidare till hans föräldrar där vi blev kvar ett tag! Nu väntar jag på att Big Brother ska börja, Peter är nominerad o jag hoppas han få vara kvar! Jag har ju tippat honom som vinnare!

Den här veckan verkar det bli lite jobb? Dom ringer väl säkert men det gör mig ingenting att vara lite ledig nu när det ska vara så bra väder =) Sen till helgen blir det Göteborg och Disco SM, ska bli super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0