Tisdag!

Ledig idag! As skönt! Jag har precis städat på pappas jobb så nu ska jag fortsätta här hemma! Jag jobbade ju dagarna efter festen så då städade vi bara av lite snabbt men nu tänkte jag städa mer ordentligt! Om jag hinner ska jag även ta tag i min garderob...jag måste verkligen rensa/städa för det ser ut som fan! Ikväll ska jag springa med Mija o det behövs verkligen efter alla chokladbollar jag stoppat i mig under helgen, haha!

Festen i lördags va super kul! Det blev lite mer folk än vi hade räknat med men alla skötte sig utmärkt! Det känns kul för då vet man att vi kan fortsätta ha fler fester i sommar =)

Lördagens frisyr - Nyklippt och lockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0