Inte min dag

Usch o fan vilken piss morgon jag hade igår. Jag vaknade av att jag va jätte svettig för vi har typ bastu varmt i våran lägenhet. Går upp och ska öppna fönstret i vardagsrummet o vad tror ni händer? Jo fönsterrutan går sönder o jag får glas i hela handen...Fönstren i vår lägenhet är väl från 1800 talet eller nåt så det va väl inte så konstigt kanske? Men tur va iallafall att det är dubbelglas o det va bara det inre glaset som gick sönder. Så det va bara att börja städa glas o damsuga på morgonkvisten =/

Klar med städandet o jag sätter mig vid datorn för att lägga in helgen bilder o vad får jag se då? Jo att typ 20 mappar med bilder saknas i min "sandra" mapp? Tompa har ju köpt ny dator så han har flyttat över alla våra mappar från hårddisken o det verkar som att ca hälften av alla bilder är med, dom andra är tydligen puts väck??? Jag fick panik o började stor tjuta, flera års party, semester, familj, skolbilder m.m. bara helt borta...Faan helvetes jävla skit va ungefär det som gick i mitt huvud hela morgonen....

Förutom det så är jag väldigt trött, jag jobbar massor nu, jag har dåligt samvete över att jag tränat o ätit dåligt på sistone o sömnen är väl inte heller den bästa...kan omöjligt bli sämre...startade iallafall med en nyttig frukost denna morgon. Jag jobbar på city idag o sen har jag tre dagars ledigt, det kan jag verkligen behöva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0