Jobb...

Sa jag att jag skulle vara ledig imorrn eller? haha så blir nu inte fallet för jag ska jobba på kappahl, men jag tycker det är kul plus att det är pengar så jag jobbar gärna. Jag blir bara lite fundersam över min städning som jag skjutit på alldeles för många gånger redan =/ nån som vill städa hos mig? nej men jag tänkte faktiskt småplocka lite nu, försöka få bort lite tvätt o grejer. Ska käka lite tacogifflar sen kör vi...

En rolig sak som vi bestämde på jobbet idag är att på söndag ska alla Intersport tjejer samlas hos Theres och ha lite julmys =) Käka gott och byta julklappar. Vi ska köpa nån liten grej för 50kr så har ni  nån idé på vad man kan köpa för kul så kom gärna med förslag.



Städa va det...haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0