Söndag

Det kändes som att det va söndag hela dagen igår, vilket det inte va o därför känns det extra skönt att det är söndag idag. Igår blev det en riktig seg dag vilket jag tror det kommer bli idag också. Jag, Kim o Arazu käkade tacos o kollade på hela Twilight triologin. Arazu hade inte sett nån film så vi kände att vi va tvugna att uppdatera henne lite så vi kan gå o se 4an på bio snart! Jag va as trött o sov genom hela sista filmen. Men annars va det en kul kväll.



Nu ska jag börja dagen med yttligare en film, haha. Jag tröttnar verkligen aldrig att kolla på film. Sen får vi se om jag får nån ork till att börja städa, känns tveksamt redan nu?? Dom ringde från Intersport igår o gav mig fler jobbtiden denna vecka så jag ska jobba 5 dagar, känns toppen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0