Färdig städat =)

Hela förmiddagen gick åt till att städa men nu är det skinande rent här hemma =) nästan iallafall! Sen fick jag för mig att jag skulle laga "laxlasagne" nåt recept jag hittade på internet som lät spännande. Det blev helt okej,  jag tror däremot att kyckling hade varit godare men det är kul att testa nåt nytt? jag som hatar att laga mat, haha! efter att jag käkat la jag mig på soffan o kollade på Eclipse, tredje Twilight filmen som är sååå bra, eller alla filmerna är bra, jag längtar sjukt mycket efter 4:an. Tompa skulle jobba över så jag funderar på att dra lite tidigare till Arazu, vi ska på spinning 19.30 men just nu har jag inget bättre för mig?


Bästa scenen i Eclipse filmen...jag hade nog valt Jacob, haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0