Fredag!

Jag vaknade först strax efter 7 imorse o tänkte absolut inte gå upp, somnade om och vaknade igen vid 8 av att nån står o bankar på dörren. Jag tar på mig morgonrocken och öppnar dörren, där står två "slamsugargubbar" som ber mig flytta på bilen för tydligen va det nån brunn dom skulle komma åt. Så jag går ut och flyttar på bilen o sen snabbt ner i sängen igen. Men det känns ganska meningslöst för jag kunde inte alls somna om. Det va bara att gå upp...

Nu har jag precis käkat frukost. Ska fixa håret bara sen drar jag nog iväg tidigare till marieberg. Jag tänkte fixa naglarna, köpa presenter o kanske hitta nån klänning till nästa helg? Jag fyller ju på onsdag så nästa lördag blir det partaj =) längtar redan för det kommer bli grymt kul! Sen jobbar jag till 18.15 och efter det blir det kalas för Kalle.

Jag fick en tidig födelsedagspresent av Tompa igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0