Måndag!

Jag sov ända till 10.00 imorse o det känns skit skönt. Trots att jag är ledig så brukar jag alltid vakna runt 8 vilket jag gjorde idag också men jag bestämde mig snabbt för att sova vidare =) Nu sitter jag och käkar frukost. Har massor att göra idag, som alltid känns det som, haha. Jag får mest panik över att jag måste träna dans, typ varje dag denna vecka! jag har haft hela veckan på mig att träna men har inte hunnit med (eller inte orkat) så nu får jag lite panik. Sen ska det vara kalas på onsdag så det måste städas, tvättas o fixas till. Jag måste försöka komma igång med pappas hemsida, ringa vårdcentralen, städa på pappas jobb...ahhh...jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men det lär ju inte hända nåt om jag sitter vid datorn så jag får nog resa på röven o sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0