Piggare

Usch igår va jag sjukt seg, jag hade ont i huvet men värst av allt va magen. Jag mådde illa typ hela dan. Jag tvingade iväg mig på dansen som va sjukt jobbig, som alltid, o det blev inte direkt bättre efter det. Jag somnade på soffan till True talent ca halv nio nån gång o nu har jag precis klivit upp ur sängen så det blev minst 12 timmars sömn men det behövde jag nog, känner mig lite piggare nu. Träningsvärken efter dansen sitter i men jag tänkte nog ta mig iväg till gymmet. Träna lite o sen kanske basta? låter skönt....

Vi kollade på Water for elephants igår o den va jätte bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag snygging! Förresten såg jag nu i min blogg att du frågat om storleken på skorna men de har jag ju redan skickat tillbaka :/ ses snart igen hoppas jag!

2011-09-12 @ 16:56:08
URL: http://Linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0