Sämst

Fy vilken trist dag jag har haft idag! Jag sov ganska länge, satt vid datorn o tog det lugnt till frukost. Jag bestämde mig ganska snabbt för att bara ha en slödag och inte göra nåt. Däremot blev jag hungrig så jag drog iväg till affären o handlade lite grejer så jag kunde göra ugnspannkaka, jag har varit sugen på det i flera dar nu. Sen tog jag även en sväng förbi macken och hyrde två filmer. Ugnspannkakan blev as god men filmerna va nog det sämsta jag hyrt på länge. Jag tyckte det va hyfsat bra skådisar med i båda filmerna men det hjälpte inte ett skit. Efter första filmen så tänkte jag att den andra kan ju knappats vara sämre men det va tyvärr så. Fy va besviken jag blev. Så om du ska hyra nån film framöver så hyr absolut ingen av dessa för som sög! Plus att jag fortfarande är själv hemma för Tompa jobbar över så det känns extra trist. Men så ringde mamma och ville ha med mig till stan imorrn så det ska bli kul =) Inte så ofta jag går på stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0