Tisdag

Jag har precis käkat frukost o nu sitter jag med en chokladansiktsmask och nymålade tånaglar. Jag tänkte dra iväg och städa på pappas jobb men jag tar det lite lugnt såhär på morgonen, ingen stress. Igår va jag och Arazu på spinning i Hallsberg och det va sjukt jobbigt, shit! men det värsta av allt va det där jävla håra sadeln, fy va jag har ont i rumpan idag! Ikväll ska vi gå på Yoga och Boxersize, jag är riktigt nyfiken på Yogan? Jag har ju årskort på gymmet som jag betalar månadsvis men nu har jag ökat på det lite så jag får gå på alla aktiviteter också! Kanon bra =) Då kan man variera sig lite mer. Annars kan jag lätt tröttna på att bara göra samma sak hela tiden. Tänkte försöka hina träna lite dans nu på dan också...det är mycket nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0