Tisdag...

Gårdagen började jag på gymmet. Det va jag och alla pensionärer i hallsberg, haha. Efter det drog jag vidare mot stan för att Luncha med Linette. Vi käkade på Kina Muren och sen tog vi ett varv på stan. Super trevligt men vi träffas alldeles för sällan =( Jag köpte en aux kabel till bilen, ett läppstift och en almanacka. Almanackan ska jag ha som en träning/kost dagbok? Jag tänkte skriva ner vad jag äter och vad jag tränar? Träningen är jag ganska duktig på men inte kosten. Godis är min stora bov, haha. Tänkte att om jag måste skriva ner allt jag äter så kanske men ger fan i godiset? Värt o testa iallafall. Köpte en rosa penna också bara för att göra det hela lite roligare =)



Idag är det städning som gäller, jag vill verkligen inte men det ser ut som ett terrordåd ägt rum i vår lägenhet så jag måste göra någonting åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0