Ullared

Igår ringde kl 04.00 och det va bara att kämpa sig upp. Jag, Kim och Arazu drog iväg till Ullared för lite shopping. Det va perfekt att åka nu när skolarna börjat för det va jätte lugnt, inga köer alls. Super skönt. Jag shoppade inte så jätte mycket, mest träningskläder. Jag behöver spara min pengar lite nu eftersom det är osäkert med jobb och så behöver jag ju köpa bil. Men jag fick ihop grejer för 1100 så det räcker väl.

Jag hade planer på att springa nu på morgonen men jag är sjuuukt trött efter gårdagen. Det sitter fortfarande i. Om jag nu orkar med en löprunda så är det allt jag kommer göra idag. Jag tänkte åka till macken o hyra några filmer o bara slöa. Inte göra ett skit...


kl är ca 05.00 o vi ser ganska pigga ut =)

På hemvägen såg det lite annorlunda ut =) Här har vi en trött Arazu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0