Äntligen hemma

Japp då va den långa jobbdagen över o det gick faktiskt jätte fort. Vi har massor att göra så tiden bara flyger förbi, vilket jag tycker är ganska skönt. Käkade precis lite kvällsmat och tänkte sätta mig framför tv:n en sväng. Jag hade ju planer på en löprunda men jag har fått sjukt ont i höger sida. Det känns typ som att jag går med konstans håll? Jätte skumt. Jag har haft så tidigare en gång o då höll det i sig typ 2-3 dagar. Tror att nån muskel eller så kan vara överansträngd? Hoppas iallafall på att det är borta imorrn för jag har både ett cirkel och yogapass inbokat. Ledig imorrn för övrigt så vi får se vad dagen har att bjuda på...

Hej så länge, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0