April, April...

Gick visst upp lite väl tidigt idag, jag är typ klar för att åka men jag behöver inte dra förrens om 30 min. Så då kan jag ju passa på att ge er nåt att läsa under tiden. Söndag idag o det är inte så mycket annat än jobb och zumba som gäller. Jag drar till Arazu en sväng innan zumban tänkte jag. Hann ju bara vara där typ en timme i måndags o vi skulle nog kunna prata natten lång, haha.

Imorrn är det ny vecka och nya tag som gäller med min träning har jag tänkt. Om en månad är det Rhosos och bikinin som gäller så jag känner att jag behöver trimmas till lite, haha. Christopher har ju startat friträning på Gym & Cardio, vilket betyder att man kan komma dit måndag 13-17 onsdag 13-17 pch fredag 13-16 för att träna med hjälp av deras redskap. Han finns på plats som PT med massa bra tips och råd så jag tänkte jag skulle försöka ta mig dit nån dag =) Nu på sista tiden har jag bara hunnit med zumban och kanske nån löprunda i veckan men alldeles för dåligt. Men då kan det som sagt bara bli bättre.

1 april idag också hörrni, har ni planer på att lura nån? Jag kommer säkert åka dit för jag är så grymt lättlurad =/ haha, men vi får väl se. Förutom det så är det faktiskt Isaks födelsedag idag så jag måste önska honom ett stort Grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0