Det är mycket nu...

Det känns som att jag har glömt bort er lite sista tiden. Försöker bara hinna med lite snabba inlägg så ni inte tror att jag dött. Jag har jobbat till stängning säkert en vecka nu. När jag väl kommer hem är jag helt slut o hamnar på soffan framför Gossip Girl. Helt sjukt hur fast man kan bli av en serie. Den är verkligen guld. Men idag är min sista stängningdag sen är det fyra dagars ledigt som väntar. O inte nog med det utan imorrn bär det av mot Sthlm för kryssning med Mija. Det kommer bli kalas. Känner lite klädpanik bara så jag tänkte vara på Marieberg till kl 10 idag och försöka hitta nåt kul. Mina absoluta favoritbyxor har snart ett hål i rumpan så jag tänkte försöka hitta ett par nya innan det sker. Annars är det jag som får gå runt o visa stjärten på jobbet =) haha, inte så bra kanske. Tycker det har varit svårt att hitta kläder på sistone? Det finns massa fint men ingenting sittar bra på mig? Eller så är det bara jag som är larvig...Vi får väl se hur det går idag! Hoppas ni får en bra dag allihop, Puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0