God morgon

Trots sovmorgon så vaknar jag i vanlig ordning ganska tidigt. Jag tänkte fixa iordning lite frukost o sen se nåt Gossip Girl avsnitt innan jag börjar göra mig iordning. Jag jobbar idag och imorrn o sen har jag några dagars ledigt att se fram emot. Det känns ganska skönt för då hinner jag få ordning på rätt mycket innan vi ska till Rhodos. Det är snart bara en vecka kvar, helt sjukt va tiden går fort. Men det ska bli så himla skönt att komma bort till värmen. Jag kikade på vädret o som det ser ut nu så ligger det mellan 21-24 grader o det räcker gott o väl för min del. Men jag måste börja riva fram lite sommarkläder ur garderoben o se vad jag ska ha med mig? Kläder är nog ingen problem, jag har nog det mesta, haha. Men skor är jag däremot lite tveksam över? Tror att dom flesta sommarskor jag hade förra året har gjort sitt? Jag är ju ingen skomänniska så jag använder mina tills dom faktiskt går sönder o jag måste köpa nya. Men jag ska kolla över det nån dag.

Nu ska jag fixa frukost. Puss på er ♥

Cypern 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0