Ingen rolig natt

Jag nämnde igår att jag hade ont i höger sidan, typ vid revbenen, Det har bråkat med mig hela natten så det känns knappt som jag har sovit nånting? jag har fått ligga på rygg för att ligga på sidan va inte att tänka på =/ Nu på morgonkvisten känns det faktiskt bättre o jag hoppas det fortsätter gå åt rätt håll. Jag som har längtat efter dagens Yoga i flera veckor. Det ska mycket till innan jag ställer in det, haha.

Men eftersom jag är ledig och inte har några direkt planer så tänkte jag faktiskt börja kolla på Gossip Girl. Jag har velat följt det ända sen det började för typ 100 år sen men känner aldrig att jag har tid att följa nåt? Jag tänkte börja iallafall så får vi se hur det går...

Ett träningsinlägg om rumpan kommer senare, Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0