Lång dag...

Jag lånade bilderna från Jennies blogg som summerar dagen ganska bra. 07.00 träffades Intersport gänget vid Karlslunds motioncenter för en löprunda, frukost och clinic (typ infomöte) Väldigt mysigt faktiskt men det va riktigt jobbiga 5km måste jag säga, usch. Jag tog mig runt iallafall o det är väl huvudsaken. Sen va det jobb som gällde 12-20 o där bjöds det på smörgåstårta till lunch, inga fel där inte =)

Men nu blir det snart sängen. Jag är helt slut i både huvudet och kroppen. Jag sov på Jennies soffa inatt och vid 03.40 bestämde sig hennes lilla kanin för att leka rövare så efter det somnade jag inte om riktigt ordentligt. Men imorrn börjar jag inte förrens kl 12 så jag ska sova tills jag vaknar, känns som det kan behövas. Godnatt hörrni ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0