Måndag morgon

Godmorgon hörrni. Måste erkänna att jag fortfarande är lite seg efter helgens bravader. Känns som det kommer förfölja mig hela dan tyvärr, haha.  Men kul va´re, så det så. Idag är det dansträning som gäller, tänkte åka till Kumla lite senare. Men först blir det lite frukost, kanske nåt gossip girl avsnitt o lite lugn o ro innan jag sätter igång med allt. Framåt kvällen har vi egentligen inga planer så vi går väl bara ner skolan o kikar lite på brasan kan jag tänka mig.

Måste bara visa vilka ur snygga linnen jag shoppade på marken igår. Grymt snygga måste jag säga. Det fann mängder med olika motiv. Sen blev det ett par klassiska pilotbrillor och en låda med chokladbollar =) alltid ett måste.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0