Måndag morgon

Vaknade efter att ha haft världens konstigaste dröm. Jag drömde om att jag räddade Loreén från att drunkna? Jätte skumt? Det kändes som att jag hade sovit bort halv dan o gissade på att klockan skulle vara ca 10-11 men hon va bara 8. Så jag drog mig en stund till innan jag gick upp. Förr kunde jag alltid sova jätte länge men det kan jag inte längre, jag vaknar alltid mellan 8-9. Men vad gör det. Nu tänkte jag fixa till lite frukost innan jag börjar greja. Jag hade planer på att springa nu på morgonen men det va ingen bra idé sist eftersom jag har två zumbapass ikväll så jag hoppar nog över det.

Tänkte tipsa er om lite bra rumpövningar sen. Vem vill inte ha en snygg vältränad rumpa i shortsen i sommar =)

Hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0