Shorts problem...

Va iväg en sväng till Kumla o tränade lite förut. Vet knappt om jag vill kalla det träna för det gick sjukt dåligt. Ingen energi överhuvud taget =/ Åkte hem och sen låg jag ute och sov nån timme, hur skönt som helst. Nu har jag duschat o ska börja fixa iordning mig lite. Ewa skulle komma hit o grilla vid 6 tiden =) Sen går vi väl ner i kikar lite på brasan. Det blir lugnt iallafall.

Testade ett av mina linnen jag köpte på marken förut. Passade perfekt och då började jag prova olika short till som ska med till Rhodos. Problemet med jätte många av mina short är att dom sitter väldigt löst =/ vilket betyder att dom antingen har töjt sig eller att jag helt enkelt blivit mindre. Tror ju mest på det första alternativet, haha. Men jag hade inte riktigt planerat att köpa nya shorts? Aja det löser sig...ska börja kolla mer på packningen imorrn eller på onsdag. Börjar iallafall bli sjukt taggad =)

Här är två shorts som iallafall sitter som ett smäck!
image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0