Söndag kväll

Hur har det gått för er hörrni? Har ni blivit lurade idag? Själv har jag varken lurat nån eller blivit lurad, vad jag vet? Nu sitter jag o käkar lite kvällsmat, kom nyss hem från kvällens zumbapass. Jag tänkte snart hoppa in i duschen o sen på med mysbyxorna o bädda ner mig lite på soffan =) Såg att det är en grymt bra film nu kl 21 på 4:an "Law abiding citizen" se den om ni inte redan gjort det. Rekommenderas verkligen.

Imorrn är jag ledig men som jag sa igår så ska jag ta tag i min träning ordentligt nu så jag ska ställa kl på 08.00 för att ge mig ut på en löprunda, känns lite halvtungt just nu måste jag erkänna, men jag vet att det är grymt skönt bara jag tar mig ut! Önska mig lycka till!

Ha en fortsatt mysig söndagkväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0