Söndag

Tycker faktiskt att det är ganska mysigt när det spöregnar ute. Det känns som typisk svensk sommar. Hoppas däremot på lite bättre väder till nästa helg. Folk pratade om 20 grader varmt och sol vilket skulle vara perfekt eftersom det är Pålsbodamarken. Men jag kollade nu på nätet o då ser jag minsann ingen sol? Håller tummarna för att det ändrar sig.

Drömde förresten om att en elak kund på jobbet kallade mig för knubbig. Vaknade upp o fick panik över att det snart är bikinin som gäller på Rhodos. Säger absolut inte att jag är tjock nånstans men bikini är aldrig roligt. Så nu ska jag träna stenhårt dom två kommande veckorna. Tänkte försöka rapportera allt till er så skäll gärna på mig om det glöms bort.

Nu måste jag däremot göra mig klar till jobbet. Men ha en lugn o skön söndag så börjar vi träningen på allvar imorrn, okej =) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0