Trött tjej...

Åhh vilka härliga zumbapass kvällen har bjudit på, sjukt roligt! Men kanske inte världens bästa ide att springa samma dag? Det känns i låren kan jag säga. Känner ni er sugna så finns det plats, både i Hallsberg på söndagar kl 19 och i Kumla måndagar kl 20. Det är jätte kul, jag lovar!

Usch jag fick skämmas ihjäl på Ica Maxi förut idag. Skulle passa på att handla lite mat när jag ändå åkte till Kumla. Bara det viktigaste men när jag väl går där så slinker det alltid ner lite mer än jag tänkt mig. Kommer till kassan o ska betala o mitt kort medges ej? Jag hade tydligen inte tillräckligt med pengar på kontot =/ det är ju tur att man kan ha banken i mobilen nu för tiden. Vad gör man annars?

Just nu sitter jag med en hårfärg i som jag snart måste skölja ur. Jag lyxade till kvällsmaten lite med jordgubbar på flingorna =) Smarrigt! Nu måste jag in i duschen, Puss på er ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0